مردمی بودن، هویت تعاون است

به گزارش اردکان خبر، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز بیمه در بازدید از شرکت بیمه تعاون گفت: مردمی بودن، هویت تعاون است.

مردمی بودن، هویت تعاون است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مهدی مسکنی، با تاکید بر این مطلب گفت: عملکرد این شرکت به خوبی بیانگر آن است که بیمه تعاون بیش از سهامداران حقوقی بر سهامداران حقیقی تکیه نموده است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژگی های مطلوب بیمه تعاون اشاره و گفت: از ویژگی مثبت این شرکت می توان به استفاده از نیرو های جوان، خوداتکایی و بهره مندی از تجارب و حضور بانوان در حلقه های مدیریتی اشاره نمود.

وی یادآور شد: برای گفتمان سازی و تنوع در فعالیت ها، باید برنامه ریزی بلند مدت را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

مسکنی اعلام کرد: با توجه به نیروی انسانی کارآمدی که در بیمه تعاون مشغول به فعالیت هستند نباید به سهم یک درصدی کنونی از بازار اکتفا کنیم و باید با برنامه ریزی مدون و دقیق چشم اندازی برای افزایش سهم بازار به 2 الی 3 درصد داشته باشیم.

معاون امور تعاون گفت: هویت تعاون در این است که در میان مردم باشد و این مهم با توجه به این که شرکت بیمه تعاون در تمام رشته های بیمه ای فعالیت دارد، قابلیت تحقق دارد.

در ادامه جواد سهامیان مقدم عضو هیأت مدیره شرکت بیمه تعاون، خلاقیت و نوآوری را از ویژگی های این شرکت دانست.

وی اضافه کرد: رعایت حقوق ذی نفعان از دیگر مواردی است که از امتیاز های بیمه تعاون به شمار می رود.

در این نشست یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز به گزارش عملکرد این شرکت نیز اشاره نمود و با تشریح اهم اقدامات بیمه تعاون گفت: افتخار می کنیم که در دوران پاندمی کرونا پیروز شدیم با ارائه محصول نوآورانه بیمه، مانع توقف کسب و کار بیش از 3 هزار واحد شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 979

به "مردمی بودن، هویت تعاون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردمی بودن، هویت تعاون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید