مقابله با ویروس کرونا 31 میلیارد دلار بودجه احتیاج دارد

به گزارش اردکان خبر، یک ائتلاف بین المللی برای مقابله با ویروس کرونا به رهبری سازمان بهداشت دنیای خواهان اختصاص 31.3 میلیارد دلار بودجه از سوی دولت های مختلف دنیا برای مقابله با این بیماری مرموز شده است.

مقابله با ویروس کرونا 31 میلیارد دلار بودجه احتیاج دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، یک ائتلاف بین المللی مقابله با ویروس کرونا به رهبری سازمان بهداشت جهانی، از دولت های مختلف خواسته است تا برای مقابله با این بحران طی 12 ماه آینده بیش از 31.3 میلیارد دلار منابع اقتصادی اختصاص دهند.

بر اساس این گزارش بودجه مذکور برای فراوری کیت های آزمایشی، واکسن برای مقابله با این بیماری و تجهیزات مورد احتیاج خواهد بود.

این ائتلاف بین المللی اضافه کرد: تا به امروز بیش از 3.4 میلیارد دلار بودجه برای این ائتلاف تامین شده و هنوز 27.9 میلیارد دلار دیگر مورد احتیاج است که از این رقم 13.7 میلیارد دلار فورا مورد احتیاج خواهد بود.

سازمان بهداشت جهانی همراه با یک ائتلاف عظیم فراوری دارو در حال کوشش و همکاری برای مقابله با ویروس کرونا است.

این ائتلاف عظیم بین المللی میخواهد 500 میلیون کیت آزمایش ویروس کرونا فراوری و به کشورهای مختلف تحویل دهد. این ائتلاف امیدوار است تا 2 میلیارد دوز واکسن کرونا نیز تا خاتمه 2021 میلادی فراوری کند.

این ائتلاف در آوریل تشکیل شده و هدف اصلی آن تسریع فرایند تحقیقات و تامین تجهیزات و داروی مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 140

به "مقابله با ویروس کرونا 31 میلیارد دلار بودجه احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با ویروس کرونا 31 میلیارد دلار بودجه احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید